Alexandria Agriculture Faculty Alumni Association
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Alexandria Agriculture Faculty Alumni Association

زراعة سوا

الرئيسيةزراعةأحدث الصورالتسجيلدخول

ان شاء الله تضحك من قلبك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
caps

caps

انثى

ان شاء الله تضحك من قلبك Empty
مُساهمةموضوع: ان شاء الله تضحك من قلبك   ان شاء الله تضحك من قلبك Emptyالأربعاء فبراير 06, 2008 8:03 pm

واحد لقى صاحبه مخنوق ومتضايق قاله مالك؟
قاله شيبسى فى حالى
قاله ليز؟
قاله ابويا كرانشى من البيت
قاله يا راجل قلبظ دماغك.

محشش عصبي وجعه ضرسه راح للدكتور وقاله " شيلى كل ضروسي وخليه زي الكـلب لوحده "

واحد بخيل راح يزور ابوه في المستشفى.. لما وصل للباب شاف كلمة ادفع.. قال نيجي بعدين نزوره

واحد بيسأل صاحبة التعلب بيبيض ولا بيولد
ردة علية و قاله التعلب مكار ممكن تتوقع منة اى حاجة

مرة اتنين مساطيل قاعدين قدام مراية فى واحد قال متيجى نسلم على الناس الى قاعدة هناك دى،
المهم راحو يسلموا فالتانى قاله اقعد اقعد اهم جايين يسلمو علينا

واحد بلدياتنا جاله تليفون بيقوله يا هريدى أمك وأبوك ومراتك وأولادك كلهم ماتوا .. صاحبنا سمع الخبر قال الحياة ملهاش لزوم ، وراح طالع فوق عماره 30 دور ، ورمى نفسه بين الدور الـ 30 لـ 20 قال اللللله أنا أمي وأبويا ماتوا من زمان بين 20 و10 قال الللله أنا مش متزوج وقبل ما يقع على الارض قال يا بوووى أنا مسميش هريدى ..

مرة واحد مسطول قاعد يفكر مع نفسه ويقول
"جمبرى فى الطبق؟
لا لا ارنب فى الجردل؟
برضه لا مش دى استكوزا فى البانيو؟
يوووة برضه مش دى، انا هتصل اعرف من الدكتور احسن.
" راح اتصل بيه وساله "يا دكتور انا عندى ايه؟" قال له "انا قولت لك ميت مرة انت عندك سرطان فى الحوض"

فيلسوف فرنساوي قال لقد حفرنا تحت برج ايفل ولقينا أسلاك تليفونات وده دليل على انه احنا عندنا التليفونات بقالها اكتر من 100 سنة ،
وقام الإيطالي وقال احنا حفرنا تحت برج بيزا ولقينا أسلاك تليفونات وده دليل انه احنا عندنا التليفونات بقالها اكتر من 500 سنة ،وقام البروفيسور العظيم المصري وقال: احنا حفرنا تحت الأهرامات وملقيناش أى سلوك وده دليل على انه احنا عندنا الموبيلات بقالها اكتر من 7000 سنة .

واحد قبل مايموت جمع ولاده التلاتة وحب يوصيهم يفضلوا ايد واحدة ،وأعطى لكبيرهم عود خشب كسره بسهوله أعطاه اتنين كسرهم بسهولة برضه أعطاه خمسين عود كسرهم بسهوله قال لهم طالما معاكم البغل ده مافيش خوف عليكم

واحد محشش قاعد مع اصحابه و بيحكيلهم : انا مره طلعلى اسد و كان فى ايدى كباية ميه رميته بيها الاسد طلع يجرى... رد عليه واحد من اللى قاعدين قاله صح انا لما قابلت نفس الاسد ضربته بالقلم ايدى اتبلت.

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
M.Sultan
Admin
M.Sultan

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ان شاء الله تضحك من قلبك   ان شاء الله تضحك من قلبك Emptyالخميس فبراير 07, 2008 9:08 pm

واحد قبل مايموت جمع ولاده التلاتة وحب يوصيهم يفضلوا ايد واحدة ،وأعطى لكبيرهم عود خشب كسره بسهوله أعطاه اتنين كسرهم بسهولة برضه أعطاه خمسين عود كسرهم بسهوله قال لهم طالما معاكم البغل ده مافيش خوف عليكم

هههههههههههههههههههههههههه فظيعة و الله ..::.. تسلمي علي المشاركة الظريفة جدا جدا

واحد محشش قاعد مع اصحابه و بيحكيلهم : انا مره طلعلى اسد و كان فى ايدى كباية ميه رميته بيها الاسد طلع يجرى... رد عليه واحد من اللى قاعدين قاله صح انا لما قابلت نفس الاسد ضربته بالقلم ايدى اتبلت.

ههههههههههههههههه دول اتنين كذابين جدا ...... ههههههههههههههه تسلمي
https://facofagalumni.ahlamontada.com
caps

caps

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ان شاء الله تضحك من قلبك   ان شاء الله تضحك من قلبك Emptyالجمعة فبراير 08, 2008 1:41 am

شكرا admin تعليقك اللى ظريف وشكرا مرة تانية للمرور والتعليق

ان شاء الله تضحك من قلبك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» معنى كلمة لا اله الا الله محمد رسول الله
» لعن الله من سب اصحابى
» جثة عدو الله فرعون
» ان الله يحبك......
» من هو الذى يضحك الله له؟؟؟؟